Fringes by Gamiss




Zdravo drage moje devojke, danas sam za vas pripremila post o sjajnom Gamiss sajtu za prodaju odeće koji su me više nego oduševili kvalitetom, ljubaznošću i brzinom isporuke robe. Ovaj put dobila sam sjajnu crop top majicu sa resicama koja je od jako mekanog materijala kao i ovu sjajnu torbicu koja mi dosta lici na rančić. Kako god sjajno izgleda i boja je fenomenalna. Ostaviću vam par linkova ispod slika kako bi mogli da posetite njihov sajt i pronađete neke od sjajnih stvarčica, jer sam ubeđena da ćete naći nešto za vas. Paket je jako brzo stigao, nisam ga čekala ni dve nedelje i stvarno nije bilo nikakih problema sa samom dostavom. Poručivanje na samom sajtu je takođe jako jednostavno, izaberete komade koje želite i nastavite sa plaćanjem preko Checkout tastera. Sve u svemu, jedna velika pohvala za ceo Gamiss tim i veliko hvala na divnim poklonima.

Hello my dear girls, today I prepared a post for you about the wonderful Gamiss site that have delighted me with than the quality, courtesy and speed of delivery. This time I got a nice crop top shirt with fringes, which is a very soft material and this great bag. I'll leave you a few links below the picture so you can visit their website and find some of the great things, because I am convinced that you will find something for you. The package has arrived fast .Ordering on the site is also very simple,  select the things  you want and proceed with the payment via Checkout buttons. All in all, a big thumbs-up for the whole Gamiss team and a big thank you for the wonderful gift.

 Love xoxo

Gamiss Instagram
Gamiss Facebook

Check out bags HERE
Check out Crop Top HERE






You Might Also Like

5 comments