White Fairytale




Dobro veče drage dame, jako sam uzbuđena zbog ovog divnog posta kao i nove saradnje koju sam ostvarila sa našim divnim mladim kreatorom Stefanom Ćertićem i oduševljena sam haljinom koju sam imala čast da iznesem prva i da je predstavim svetu! Stvarno jedna od najdivnijih svečanih haljina koje sam ikada nosila, posebno sam očarana gornjim delom koji je prekriven cvetovima i sitnim malim kristalčićima! Iskreno, osećala sam se kao princeza dok sam je nosila, verujem da bi se svaka devojka tako osećala, a ovaj divni ambijent skriven u samom centru grada doprineo je da cela slika bude kao iz bajke. Kad upoznam ovako mlade, talentovane i divne ljude pomislim da za našu zemlju ipak ima nade i da je ostalo, možda još samo malo, ali dovoljno onih koji bi mogli stvari da pokrenu na bolje. Posetite Stefanovu stranicu na Facebook-u i Instagram profil, podržite našeg mladog kreatora, a ja ovim putem želim da se zahvalim celom timu danas, Stefanu prvenstveno, dragom Nikoli i Anika salonu lepote koji je napravio ovu sjajnu punđicu na mojoj glavi i naravno Petru koji je i ovaj put odradio sjajan posao sa fotografijama. Momci ponosna sam na vas! Nadam se da ste uživale u ovom postu, ljubim vas puno i vidimo se uskoro ! <3

Dress: Stefan Ćertić Fashion Designer
Photography : Petar Jovanović
Hairstyle: Nikola Stanojković, Anika salon lepote
Hair Color: Spasić Hairdresser
















You Might Also Like

6 comments